Дівоче-безісходне

08:00


Вмикаєш телевізор, а там усюди сплошні русалки. Новини ведуть русалки. Прогноз погоди - русалки. Кримінальну хроніку - русалки в сексапільних вузьких спідницях. Є прямо цілі телеканали русалок - очі томні, коси довгі, груди пишні, а одразу під ними стрункі хвости ноги. І такі гарні, ще й розумні. Не нарадуєсся. А я шо? Я теж хочу буть русалкою. Поки я ще тільки похилого віку. Бо в наші часи русалкою можна буть тіки до 25. Прєдєл. Я ітак епічно запізнилася. Та в нашому складному світі русалкою можна буть, тіки якщо ти коханка олігарха.


От я йому й кажу: "Милий, у нас два варіанти: або я йду від тебе до олігарха, або ти сам стаєш олігархом." І навіть строк йому поставила - сьогодні до обіду. Бо час швидкоплинний, аж страшне. А русалкою треба буть вже позавчора. Ну план олігархізації складати почали, але розійшлися на сфері діяльності. Нафта - падає в ціні. Ще й Іран оддуплився та може вийти на ринок. Тоді в нафтовому секторі нема чого робить буде. Банківська справа - ну щось все дуже тут нестабільно, не хочеться мені носити шанель позаминулої колекції. Усі інші прибуткові галузі або аморальні, або кримінальні, або ше шось. У вас нема знайомих незайманих незайнятих олігархів? Нє, я так просто питаю, про всяк випадок...


Спойлер: у мене тут таке гарне та ніжне шиється.... Фото будуть. Чесно. [Колись...]



Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі